Főmenü
Világcsúcsunk története
FlyAway
SIMONICS PÉTER a Siklórepülő Szövetség és a Fly Away Team képzésvezetője, szervező, túravezető, tandempilóta, biztonságtechnikai szakoktató, tesztpilóta, a magyar válogatott Szövetségi Kapitánya, világrekorder pilóta... ![]() 2002-ben Forgó Szilárddal együtt céltáv világcsúcsot repült Cearában, Brazíliában. A NOVA Performance Paragliders team pilótája, tesztpilóta. Az FAI magyar siklóernyős delegáltja, 1992 óta a magyar siklóernyős válogatott vezetője, tandempilóta, hátimotoros pilóta, oktató, tandem- és biztonságtechnikai szakoktató. A Siklórepülő Szövetség és a Fly Away Team képzésvezetője. Több mint 4.000 órát repült, közel 30.000 km távot siklóernyővel! Iskolájában az elmúlt 26 év alatt közel 1300 pilótát tanított meg siklóernyőzni. 1994 óta szervez utakat Európa és a világ különböző repülőterületeire. Pilóták százait vitte már a világ legjobb siklóernyős helyeire - többségük rendszeresen utazik vele. Az úti célok között az elmúlt 16 évben a világ elismerten legszebb repülőterületei szerepelnek: Ausztrália, Ausztria, Brazília, Bulgária, Dél-Afrika, Franciaország, Görögország, Horvátország, Japán, Kanári-szigetek, Kína, Macedónia, Mexico, Monaco, Mongólia, Németország, Olaszország, Portugália, Románia (Erdély), Spanyolország, Svájc, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Thaiföld, Törökország, USA, Venezuela... A Nova, Gin, Niviuk, Advance, Ava, Flymaster, Flytec magyarországi képviselője, kapcsolattartója. Diplomáját a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi karán szerezte. Angol, német, portugál, olasz, spanyol és orosz nyelven beszél, további néhánnyal szükség esetén elboldogul (pl. francia, szuahéli...) :) SZŰCS-GÁSPÁR KINGA szervező, oktató, klubügyek és miegyéb... ![]() 2005-ben kezdett siklóernyőzni. Több száz repült órája van a világ különböző repülőterületein: Ausztria, Brazília, Bulgária, Dél-Afrika, Horvátország, Kanári-szigetek, Macedónia, Monaco, Mongólia, Olaszország, Portugália, Románia (Erdély), Spanyolország, Szlovákia, Szlovénia és Törökország... Kapcsolatainak, komoly szervezési tapasztalatinak, továbbá egyéb hazai és nemzetközi sportmúltjának, sporttevékenységének köszönhetően a Fly Away csapat utazásainak és programjainak főkoordinátora. A Fly Away Egyesület elnöke. Angolul beszél, németül elboldogul :-) TUGYI IMRE IT-szakértő, oktató, tandempilóta, tandem szakoktató ![]() 2003-ban kezdett siklóernyőzni. Azóta több száz óra repülési és versenytapasztalatot gyűjtött össze Ausztriában, Brazíliában, Bulgáriában, Dél-Afrikában, Franciaországban, Horvátországban, Svájcban, Olaszországban, Monacoban, Romániában (Erdély), Szerbiában, Montenegroban, Macedóniában, Spanyolországban, Szlovákiában és Szlovéniában. Oktató és tandempilóta - a pilóták hozzátartozóinak szerencséjére kedveli a tandem-távrepüléseket is blog.santossaul.com ;-) A Fly Away csapat informatikusa. Angolul beszél. BENCSIK ISTVÁN oktató, tandempilóta, motoros és trájk tandempilóta, csörlőkezelő szakoktató ![]() 2004-ben kezdett siklóernyőzni, majd hamarosan belevágott a hátimotoros és a trájkos siklóernyőzésbe is. Több mint 1000 repült órája van. Levegőben töltött idejét, tapasztalatát folyamatosan gazdagítja Magyarországon hátimotorral, trájkkal és gyalogernyővel, külföldön pedig szóló és tandemrepülésekkel egyaránt. "Különösen szeretem a tandemrepüléseket, amiben leginkább az utasok visszajelzései motiválnak." BENCSIK ZSOLT oktató, tandempilóta, motoros és trájk tandempilóta, csörlőkezelő szakoktató ![]() Első pilóta jogosítványát 1995-ben szerezte meg, mint sárkányrepülő. 1997-ben már sárkányrepülő Pilóta III. szintre lépett. 2004-ben kezdte el a siklóernyőzést. 2008-ban megszerezte a tandempilóta minősítsét, amelyet azóta kiegészített a hátimotoros és trájkos változatokkal is. Több mint 1000 óra repült idővel rendelkezik, melyet hazánkon kívül Ausztriában, Horvátországban, Görögországban, Monacoban, Olaszországban és Szlovákiában gyűjtött össze. Több száz tandemutasnak mutatta már meg a repülés szépségét gyalogos és motoros ernyővel egyaránt. GASKÓ JÁNOS oktató, tandempilóta ![]() A repülés elkopott, helyette egyre nőttek a gyerekek - többek között egy János nevű. Ez kisfiú szépen felnőtt, mérnök lett, és hogyan, hogyan nem, elkezdett siklóernyőzni. Csendes, visszahúzódó, megfontolt, és igen jó pilóta lett belőle. Előfordult, hogy egy versenyen akkor láttam őt először, amikor az utolsó fordulópontnál, alig pár száz méterrel az igen nívós élboly mögött, szépen vitorlázott szembe velünk… Ő Gaskó Jani. Jani több szempontból is különleges értéket képvisel csapatunkban. Egyrészről ő valóban a „Jani”, hiszen az oktatói vizsgán nyújtott szereplésével, sokoldalúan mély gyakorlati és elméleti ismereteivel rögtön elkápráztatta az oktatói bizottságot…Ma már ezt a tudását nálunk, az oktatásban kamatoztatja, mi pedig nagyon büszkék vagyunk rá! Másfelől - az édesapja miatt - olyan egyedülálló életpályát mutatott be nekünk, amelyhez hasonlóról még csak nem is hallottunk. Jó arra gondolni, hogy a repülés olyan mély nyomot hagy az emberekben, amely akár generációkon át felszínre tör... Személyében végre egy olyan oktatót sikerült találnunk, aki minden szempontból, és minden siklóernyőzéssel kapcsolatos tevékenységben a legmagasabb szinten képviseli iskolánkat! Angolul beszél, franciául hallgat ;) |