Tandempilóta vagy?
Ugye megtetted már az amatőr tandempilóták számára kötelező bejelentést a Légügyi Hatóság felé? - Ha IGEN és KAPTÁL RÁ VISSZAJELZÉST, akkor pipa – semmi további teendőd nincs ;) - Ha IGEN, de NEM KAPTÁL VISSZAJELZÉST, akkor viszont meg kell ismételned a beküldést... Sajnos egy rendszerátállás miatt több emailt elrabolt a Technika Ördöge... Frissítettük a lenti levélben az email címeket és a kapcsolattartókat. Kérjük, ne az ő fejüket harapjátok le a technikai hiba miatt – egyrészt nem ők tehetnek róla, másrészt készségesek, kedvesek és segítenek, ha kéred ;) - Ha eddig NEM küldted be, mert elfelejtetted vagy elkerülte a figyelmed ez a kötelezettség vagy mert friss tandempilóta vagy... akkor épp itt az ideje, hogy magadra vedd az alábbi felhívást és pótold! ,)Most lesz egy kis teendőd ahhoz, hogy a továbbiakban is i use it legálisan repülhess, de segítünk ;) Íme a tudnivalók!
Vigyázat! A jogi értelmezés szerinti kereskedelmi tevékenység nem azonos a könyvelés szerinti kereskedelmi tevékenység fogalmával! Egyesületi kereteken belül végzett tandemrepültetési tevékenység éppen úgy kereskedelmi tevékenységnek minősül! A jog nem tudása, nem mentesít…
|
Bővebben...
|
REBISZ
Felhívjuk minden pilóta figyelmét, hogy a repülőesemények bejelentése kötelező a REBISZ felé! Ennek elmulasztását az NKH bírsággal sújthatja.
Bejelentés: Kardos István - 06-20-9435456
|
Bővebben...
|
Újra szabályozták a repülőorvosit
Az új szabályozás szerint a siklóernyőzés az LAPL kategóriába került besorolásra.
A 27/2014. (IV.30.) NFM rendelet váltja fel a korábbi 14/2002. (II.26.) KöViM-EüM rendeletet. Ami megmaradt: az egészségügyi alkalmassági vizsgálat követelménye, ami repülőorvosnál szerezhető meg. Ami változott: az eddig 2. osztályú besorolás helyetti LAPL, ez röviden egyszerűbb vizsgálatot, több vizsgálatra jogosult orvost és 40 év fölött hosszabb, 2 éves érvényességet jelent.
A változásokról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.
PL kategóriába került besorolásra. A 27/2014. (IV. 30.) NFM rendelet váltja fel a korábbi 14/2002. (II. 26.) KöViM-EüM együttes rendeletet. Ami megmaradt az az egészségügyi alkalmassági vizsgálat követelménye, ami repülőorvosnál szerezhető meg. Ami változott az az eddigi Class 2 besorolás helyetti LAPL, ez röviden egyszerűbb vizsgálatot, több vizsgálatra jogosult orvost és 40 év fölött hosszabb, 2 éves érvényességet jelent. |
Orvosi alkalmasság
Az érvényben lévő jogszabályok szerint a lajstromozásra nem kötelezett légi jármű vezetéséhez a magyar pilótáknak a világon mindenhol, külföldi pilótáknak pedig Magyarország területén LAPL orvosi minősítéssel kell rendelkezni.
Mivel a Fly Away hazánkban a legrégebben működő siklóernyős iskola, elkötelezettek első sorban a biztonságos és jogszerű repülés mellett vagyunk, így felhívjuk minden pilótánk és növendékünk figyelmét, hogy keressen fel egy Repülőorvost és végeztesse el a szükséges vizsgálatot.
Ha bármilyen személyre szóló, konkrét kérdésetek van a vizsgálattal és az orvosi alkalmassággal kapcsolatban, illetve, hogy egyes betegségek milyen módon befolyásolják a repülést, forduljatok bizalommal Dr. Kisegyházi Attilához.
Dr. Kisegyházi Attila 8617 Kőröshegy, Petőfi S.u.126. Tel: 84-340-008, 06-30-9598545
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Bővebben...
|
|
|
|