Payday loans

Simonics Péter Szűcs-Gáspár Kinga Tugyi Imre Bencsik István Bencsik Zsolt  
 










  SIMONICS Péter   SZŰCS-GÁSPÁR Kinga     TUGYI Imre           BENCSIK István         BENCSIK Zsolt        GASKÓ János                     



SIMONICS PÉTER

a Siklórepülő Szövetség és a Fly Away Team képzésvezetője, szervező, túravezető, tandempilóta, biztonságtechnikai szakoktató, tesztpilóta, a magyar válogatott Szövetségi Kapitánya, világcsúcstartó...

Simonics Péter 1990 óta repül siklóernyővel, előtte profi hegymászó volt, nevéhez fűződik többek között a Chopicalqui csúcs első magyar megmászása. Siklóernyővel 1992 óta versenyzik (1995 óta világkupákon is), sokszoros magyar bajnok. 

2002-ben Forgó Szilárddal együtt céltáv világcsúcsot repült Cearában, Brazíliában. 

A NOVA Performance Paragliders team pilótája, tesztpilóta. Az FAI magyar siklóernyős delegáltja, 1992 óta a magyar siklóernyős válogatott vezetője, tandempilóta, hátimotoros pilóta, oktató, tandem- és biztonságtechnikai szakoktató. A Siklórepülő Szövetség és a Fly Away Team képzésvezetője.

Több mint  40.000 órát repült, közel 30.000 km távot siklóernyővel! Iskolájában az elmúlt 26 év alatt közel 1300 pilótát tanított meg siklóernyőzni.

1994 óta szervez utakat Európa és a világ különböző repülőterületeire. Pilóták százait vitte már a világ legjobb siklóernyős helyeire - többségük rendszeresen utazik vele. Az úti célok között az elmúlt 16 évben a világ elismerten legszebb repülőterületei szerepelnek: Ausztrália, Ausztria, Brazília, Bulgária, Dél-Afrika, Franciaország, Görögország, Horvátország, Japán, Kanári-szigetek, Kína, Macedónia, Mexico, Monaco, Mongólia, Németország, Olaszország, Portugália, Románia (Erdély), Spanyolország, Svájc, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Thaiföld, Törökország, USA, Venezuela... 

A Nova, Gin, Niviuk, Advance, Ava, Flymaster, Flytec magyarországi képviselője, kapcsolattartója.

Diplomáját a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi karán szerezte.

Angol, német, portugál, olasz, spanyol és orosz nyelven beszél, további néhánnyal szükség esetén elboldogul (pl. francia, szuahéli...)  :)



SZŰCS-GÁSPÁR KINGA

szervező, oktató, klubügyek és miegyéb...
Szűcs-Gáspár Kinga

2005-ben kezdett siklóernyőzni. Több száz repült órája van a világ különböző repülőterületein: Ausztria, Brazília, Bulgária, Dél-Afrika, Horvátország, Kanári-szigetek, Macedónia, Monaco, Mongólia, Olaszország, Portugália, Románia (Erdély), Spanyolország, Szlovákia, Szlovénia és Törökország... 

Kapcsolatainak, komoly szervezési tapasztalatinak, továbbá  egyéb hazai és nemzetközi sportmúltjának, sporttevékenységének köszönhetően a Fly Away csapat utazásainak és programjainak főkoordinátora.
A Fly Away Egyesület elnöke.


Angolul beszél, németül elboldogul :-)

 

TUGYI IMRE

IT-szakértő, oktató, tandempilóta, tandem szakoktató
Tugyi Imre
2003-ban kezdett siklóernyőzni. Azóta több száz óra repülési és versenytapasztalatot gyűjtött össze Ausztriában, Brazíliában, Bulgáriában, Dél-Afrikában, Franciaországban, Horvátországban, Svájcban, Olaszországban, Monacoban, Romániában (Erdély), Szerbiában, Montenegroban, Macedóniában, Spanyolországban, Szlovákiában és Szlovéniában.

Oktató és tandempilóta - a pilóták hozzátartozóinak szerencséjére kedveli a tandem-távrepüléseket is diagnosis buy 10 mg cialis ;-)

A Fly Away csapat informatikusa.

Angolul beszél.



BENCSIK ISTVÁN

oktató, tandempilóta, motoros és trájk tandempilóta, csörlőkezelő szakoktató


2004-ben kezdett siklóernyőzni, majd hamarosan belevágott a hátimotoros és a trájkos siklóernyőzésbe is.

Több mint 1000 repült órája van. Levegőben töltött idejét, tapasztalatát folyamatosan gazdagítja Magyarországon hátimotorral, trájkkal és gyalogernyővel, külföldön pedig szóló és tandemrepülésekkel egyaránt.

"Különösen szeretem a tandemrepüléseket, amiben leginkább az utasok visszajelzései motiválnak." 





BENCSIK ZSOLT

oktató, tandempilóta, motoros és trájk tandempilóta, csörlőkezelő szakoktató
Bencsik Zsolt
Első pilóta jogosítványát 1995-ben szerezte meg, mint sárkányrepülő. 1997-ben már sárkányrepülő Pilóta III. szintre lépett.

2004-ben kezdte el a siklóernyőzést. 2008-ban megszerezte a tandempilóta minősítsét, amelyet azóta kiegészített a hátimotoros és trájkos változatokkal is.


Több mint 1000 óra repült idővel rendelkezik, melyet hazánkon kívül Ausztriában, Horvátországban, Görögországban, Monacoban, Olaszországban és Szlovákiában gyűjtött össze.

Több száz tandemutasnak mutatta már meg a repülés szépségét gyalogos és motoros ernyővel egyaránt.




GASKÓ JÁNOS

oktató, tandempilóta
1992-ben egy Gaskó Mátyás nevű srác járt a tanfolyamunkra... Az elsők között tanult siklóernyőzni Magyarországon. Ügyes, agilis pilóta lett, ám - ahogyan már mással is előfordult - jött a család, a gyerekek, egyre több munka...
A repülés elkopott, helyette egyre nőttek  a gyerekek - többek között egy János nevű. Ez kisfiú szépen felnőtt, mérnök lett, és hogyan, hogyan nem, elkezdett siklóernyőzni. Csendes, visszahúzódó, megfontolt, és igen jó  pilóta lett belőle. Előfordult, hogy egy versenyen akkor láttam őt először, amikor az utolsó fordulópontnál, alig pár száz méterrel az igen nívós élboly mögött, szépen vitorlázott szembe velünk…

Ő Gaskó Jani.

Jani több szempontból is különleges értéket képvisel csapatunkban. Egyrészről ő valóban a „Jani”, hiszen az oktatói vizsgán nyújtott szereplésével, sokoldalúan mély gyakorlati és elméleti ismereteivel rögtön elkápráztatta  az oktatói bizottságot…Ma már ezt a tudását nálunk, az oktatásban kamatoztatja, mi pedig nagyon büszkék vagyunk rá!
Másfelől - az édesapja miatt - olyan egyedülálló életpályát mutatott be nekünk, amelyhez hasonlóról még csak nem is hallottunk. Jó arra gondolni, hogy a repülés olyan mély nyomot hagy az emberekben, amely akár generációkon át felszínre tör...

Személyében végre egy olyan oktatót sikerült találnunk, aki minden szempontból, és minden siklóernyőzéssel kapcsolatos tevékenységben a legmagasabb szinten képviseli iskolánkat!


Angolul beszél, franciául hallgat ;)